A garanciaidő a szervizelésre és a szervizeléshez szükséges általunk beépített alkatrészekre vonatkozik, amely a javított készülék átvételétől számítandó.
Szerviz garancia: | 12 hónap ICONIC garancia |
Szervizelési idő: | 1 óra |
A garanciaidő a szervizelésre és a szervizeléshez szükséges általunk beépített alkatrészekre vonatkozik, amely a javított készülék átvételétől számítandó.
Szerviz garancia: | 12 hónap ICONIC garancia |
Szervizelési idő: | 1 óra |
Szoftveres visszaállítás
Ehhez a munkafolyamathoz számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. Minden gyártónak külön-külön van egy erre (is) specializálódott programja, amit adott esetben szükséges használni. (Apple - iTunes)
A frissítés során minden adat letörlődik a készülékről, ezért lehetőséged van biztonsági mentést kérni. Ilyenkor a személyes adataidat (képeket, videókat, jegyzeteket, névjegyzéket, stb.) lementjük a készülékről. A visszaállítás befejeztével ezeket az adatokat visszamentjük a telefonra, így minden adat megmarad a telefon tárhelyén.
Ugyanakkor nagyon fontos megjegyezni: előfordulhat, hogy a probléma oka egy alkalmazásban rejtőzik. Az adatok visszamentése során automatikusan ez az alkalmazás is visszakerül az új rendszerbe,emiatt nem oldódik meg a probléma. Ilyenkor ki kell szűrni a problémás alkalmazást, majd egyesével kell átmenteni azokat a fájlokat, amelyekre igényt tart az ügyfél.
Szoftverfrissítés
A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések feltelepítése. Ezek általában egy újabb készülék megjelenéséhez köthetők, de gyakori akkor is, ha teljesen új verziót adtak ki az iOS-ból vagy pedig kisebb problémákat kívánnak orvosolni. A friss rendszereket utólagosan foltozni kell a különböző biztonsági rések, működésbeli problémák, vagy épp optimalizációs beállítások miatt.
Előfordulhat, hogy a készülék hosszas használat során zavaróan belassul, vagy épp különböző alkalmazások használata közben lefagy és kikapcsol. Ezekben az esetekben egy vérfrissítés nagyon jót tehet a készüléknek. Jó eséllyel egy szoftverfrissítés után eredeti gyorsaságával kapod vissza a telefonod.
Kockázatok
Mindenképpen ajánlott a szoftverfrissítéshez egy stabil hálózati kapcsolat, és egy gyors átvitelre képes adathordozó, amely tartalmazza a biztonsági mentés fájlait.
Előfordulhat különböző frissítések során, hogy rejtett meghibásodásokat találunk. Erre leggyakoribb példa, ha a készülék hálózati modulja nem működik megfelelően. Ilyenkor nem végezhető el a frissítés, erről jelzést ad az adott program. Szervizünkben az ügyfél előzetes tájékoztatása után orvosoljuk a hibát és frissítjük a készüléket.
A garanciaidő a szervizelésre és a szervizeléshez szükséges általunk beépített alkatrészekre vonatkozik, amely a javított készülék átvételétől számítandó.
Szerviz garancia: | 12 hónap ICONIC garancia |
Szervizelési idő: | 1 óra |
Azoknál a készülékeknél, ahol a hátlap egybe van építve a készülék házzal gyakori meghibásodás, hogy a készülék háza elhajlik. Hajlott készülékház esetén ajánlott annak cseréje a további hibák elkerülése végett.
A hátlapot esetenként kinyomhatja egy felpúposodó akkumulátor is. Ez egy nagyon veszélyes hibajelenség, mert fel is gyulladhat a készülék. A felpúposodott hátlap az esetek nagy részében el is szokott repedni. Ilyenkor a(z) iPhone XR hátlap csere mellett az akkumulátort is feltétlenül cserélni kell.
Extrém esetekben előfordulhat, hogy a hátlap ragasztása elenged, eláll a készülék háztól, emiatt kosz, por és nedvesség kerülhet a készülékbe, mely további meghibásodásokhoz vezethet. Ez az elválás lehet az elöregedő ragasztó réteg miatt, de gyakrabban az áll a háttérben, hogy a ház meg van hajolva, és a hátlapban felgyülemlett feszültség miatt engedi el a hátlapot. Ilyenkor az is előfordulhat, hogy a készülék házát is cserélni kell.
A(z) iPhone XR hátlapja legtöbb esetben fizikai behatások, elejtés hatására sérülhet. Ilyenkor megjelennek a karcok, ütődések, horzsolások, törések (akár a teljes hátlap "pókhálósodhat"). Ilyen szélsőséges esetekben, csak a(z) iPhone XR hátlap cseréje fogja megoldani a fennálló problémát.
A garanciaidő a szervizelésre és a szervizeléshez szükséges általunk beépített alkatrészekre vonatkozik, amely a javított készülék átvételétől számítandó.
Szerviz garancia: | 3 hónap ICONIC garancia |
Szervizelési idő: | 24 óra |
iPhone XR hátlapi kamerájának cseréje szükséges, ha a készített képeid minősége az utóbbi időszakban sokat romlott. Ha karcosodott a lencse, homályos képek születnek, és a kamera nem fog tudni fókuszálni. Ha porosodott, sötét foltok borítják.
Az alaplapot a hangerőszabályozó gombokkal egy hangerőszabályozó szalagkábel köti össze. Ennek meghibásodása esetén megszakad a kapcsolat és nem fogjuk tudni szabályozni a hangerőt.
Fordulj hozzánk, ha:
A készülék házának deformitása okozhatja a kijelző - néhány típus esetén a ragasztott hátlap - elválását.
Leejtés következtében is megjelenhetnek olyan sérülések a(z) iPhone XR házán, ami indokoltá teszi annak cseréjét(repedés, törés,"pókhálósodás").
A meghajlott iPhone XR készülékházban lévő alkatrészek feszülhetnek, esetenként el is törhetnek, szakadhatnak, roncsolódhatnak,mely a készülék további használatát ellehetetleníthetik.Előfordulhat, hogy szétszedés után a feszülő alkatrész elpattanhat, ami további meghibásodáshoz vezethet.
Használatból, balesetből adódóan megjelenhetnek karcok, horpadások a(z) iPhone XR házon, ezek többnyire esztétikai problémák, nem feltétlenül indokolt az alkatrész cseréje.
A(z) iPhone XR háza leggyakrabban fizikai ütés hatására tud elhajlani vagy eltörni, ami a benne lévő további alkatrészek esetleges meghibásodásához is vezethet.
A garanciaidő a szervizelésre és a szervizeléshez szükséges általunk beépített alkatrészekre vonatkozik, amely a javított készülék átvételétől számítandó.
Szerviz garancia: | 3 hónap ICONICgarancia |
Szervizelési idő: | 24 óra |
Homályosak vagy foltosak selfie képeid? Ilyen esetben az előlapi kamera cseréje fogja helyrehozni a bajt. Ne pánikolj, ez egy rutinfeladat a szerviztechnikusaink számára.
Ha a(z) iPhone XR nem vesz fel töltést, akkor az akkumulátoron kívül a leggyakoribb probléma a töltőcsatlakozó meghibásodása.
Ha töltőre dugjuk a készülékünket, és csak a kábel mozgatására veszi fel a töltést, akkor vagy a töltőkábel csatlakozója ment tönkre, vagy pedig el van tömődve a töltő nyílás. Semmiképpen nem ajánljuk, hogy éles tárgyakkal otthon nekiálljon kitisztítani, ugyanis ezzel könnyen zárlatot okozhat a készülékben, ami sokkal drágább javítási költséget fog eredményezni.
Este töltőre dugja a készüléket, de reggelre sem tölt fel, esetenként kikapcsolódik és nem is lehet bekapcsolni, akkor is nagy eséllyel a(z) iPhone XR töltőcsatlakozóját kell cserélni.
A(z) iPhone XR készüléke számítógépre vagy laptopra dugva nem kezdi meg a szinkronizálást, vagy egyáltalán fel sem ismeri a gép, akkor is ez a csatlakozó lehet a hibás.
A készülék kihangosításakor nem lehet hallani a hívó felet, akkor is gyanakodhatunk a(z) iPhone XR töltőcsatlakozó meghibásodására, ugyanis az esetek döntő többségében összefüggésben van a hangszóróval ez az alkatrész.
A garanciaidő a szervizelésre és a szervizeléshez szükséges általunk beépített alkatrészekre vonatkozik, amely a javított készülék átvételétől számítandó.
Szerviz garancia: | 12 hónap IONSTORE garancia |
Szervizelési idő: | 24 óra |
Ha nem tudjuk készülékünket bekapcsolni, vagy lezárni a képernyőt, akkor a bekapcsológomb meghibásodása lehet a probléma hátterében. Ilyenkor a bekapcsoló szalagkábel kicserélésével orvosolhatjuk a problémát.
Készüléked semmit sem ér, ha már kora délután lemerül és nem tudod használni. Ne maradj eszköz nélkül a munkában vagy mindennapi teendőkben már a nap közepén. Bízd ránk készüléked és mi gyorsan orvosoljuk a problémát!
Nincs is annál idegesítőbb, amikor semmit sem hallunk készülékünkön. Gyakorlatilag használhatatlanná válik telefonunk, hiszen nem halljuk ha hívnak, videók nézésekor nem hallatszik semmi. Ekkor egy csengőhangszóró cserével tudjuk orvosolni a problémát.